بهترین کلینیک درمان افسردگی در تهران کجاست

اگر در جستجوی درمان افسردگی هستید با شماره های زیر تماس بگیرید:

Picsart 23 11 07 11 49 49 791

Picsart 23 11 07 11 51 22 509

phon contact

اختلال افسردگی با آنچه که مردم در جامعه تحت عنوان افسردگی می گویند فرق دارد، مردم غالباً به احساس غم، افسردگی می گویند. آنها به جای اینکه بگویند: غمگین شده ام، می گویند: افسرده شده ام.

بهترین راه درمان افسردگی:

اختلال شخصیت افسرده:

رابطه ازدواج و افسردگی:

اما اختلال افسردگی با احساس افسردگی متفاوت است.در روانشناسی بر اساس کتاب DSM5 (که مورد تائید همه روانشناسان و روانپزشکان جهان است) طبقه ای به نام اختلالات افسردگی وجود دارد که انواع آن به شرح زیر است:
اختلال افسردگی اساسی یا افسردگی عمده با افسردگی ماژور
اختلال افسردگی پایدار یا دائم یا افسرده خویی
اختلال افسردگی پیش از قاعدگی یا PMDD
اختلال نامنظمی خلقی اختلال ایذایی یا اختلال افسردگی کودکان یا نوجوانان DMDD

کلینیک های روانشناسی مختلف و روانشناسان مختلف بر اساس این که شما مبتلا به کدام اختلال افسردگی هستید و شدت آن چقدر می باشد ازروش های مختلفی برای درمان آن استفاده می کنند.

از آنجایی که روانشناسان بسیار زیادی در کشور داریم و همچنین کلینیک درمان افسردگی بسیار زیادی برای درمان افسردگی وجود دارد و نیز روش‌های مختلفی برای درمان اختلالات افسردگی داریم، پرسیدن اینکه بهترین کلینیک روانشناسی درمان افسردگی در تهران کجاست به نظر کمی ساده لوحانه می آید.

بهترین کلینیک درمان افسردگی در تهران کجاست

بهترین کلینیک درمان افسردگی در تهران کجاست

روانشناسی از آغاز تا به امروز، عوامل زیادی را باعث و بانی اختلالات افسردگی میداند، مانند:

  • عوامل نورو بیولوژیک
  • عوامل ژنتیک
  • نابهنجاری های مغزی
  • عوامل نورو شیمیایی
  • عوامل نور آندو کرین
  • نظریه های پپسیکو لوژیک
  • نظریه های سایکو دینامیک
  • نظریه های رفتار گرا
  • نظریه های شناخت گرا
  • عوامل اجتماعی و….

در درمان نیز، بسته به نوع افسردگی و شدت آن، از انواع درمان ها استفاده می شود که شامل:

  • درمان های بیولوژیک
  • دارو درمانی
  • تحریک مغزی
  • درمان با شوک الکتریکی
  • درمان روانکاوی
  • آموزش مهارت های اجتماعی
  • رفتار درمانی
  • شناخت درمانی
  • شناخت درمانی مبتنی بر مایند فولنس و …. می باشد

هرکدام از روانشناسان معتقدند که نوع خاصی از درمان برای درمان افسردگی مفید است، بنابراین وقتی که به کلینیکهای مختلف برای درمان افسردگی مراجعه می کنید ممکن است که رویکردها و روش های متفاوتی داشته باشند.

ممکن است تعجب کرده باشید و بگوئید: علامت سوال من بزرگتر شد و دوباره میپرسم: بهترین کلینیک درمان افسردگی در تهران کجاست و بهترین مرکز کلینیک درمان افسردگی در تهران کجاست.

از شما می خواهم سوال خود را تغییر دهید و بگویید: بهترین روش درمان افسردگی چیست و سپس ببینید که کدام کلینیک بر اساس روش مزبور عمل می کند؟

از آنجایی که اختلاف نظر بسیار زیادی درباره بهترین روش درمان افسردگی وجود دارد، ما می توانیم با در دست داشتن ملاک علم و دانش و شواهد پژوهشی به شما بگوئیم که در حال حاضر بهترین روش درمان افسردگی، «روش شناختی و رفتاری» می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این روش لینک زیر را لمس کنید

بنابراین بهتر است که به جای اینکه در جستجوی بهترین کلینیک درمان افسردگی در تهران یا هرجای دیگری باشید، به این فکر کنید که علمی ترین روش درمان افسردگی که تا به حال برای درمان انواع افسردگی ها مفید بوده است کدام است و با توجه به اینکه نوع افسردگی شما چیست، انتخاب کنید که برای درمان به چه کسی و کجا مراجعه کنیم؟

مرکز روانشناسی خودبیداری افتخار دارد که در این زمینه هم به دانشجویان و هم به عموم مردم آموزش ها و خدمات زیادی را ارائه می دهد.برای تماس با مرکز روانشناسی خودبیداری می توانید با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

اگر میخواهید بدانید افسردگی چیست،نشانه های افسردگی،درمان افسردگی بدون دارو،بهترین درمان برای افسردگی،ملاک های تشخیصی افسردگی اساسی در DSM5 چیست، می توانید روی لینک مد نظر خود کلیک کنید.

هم اکنون می توانید پادکست های زیر را که برای دانشجویان روانشناسی در کارگاه درمان افسردگی ضبط شده است بشنوید.

افسردگی چیست؟ 

میزان گستردگی افسردگی چگونه است؟

معرفی افسردگی اساسی یا افسردگی ماژور

معرفی افسردگی در نوجوانان و کودکان

انواع افسردگی در DSM5 چیست؟

تست افسردگی رایگان لینک زیر را کلیک کنید.

درمان افسردگی و اضطراب بدون دارو ۱۰ جلسه می توانید لینک زیر را کلیک کنید.

احتمال ارثی بودن افسردگی چقدر است؟

پژوهش ها به طور کُلی ۳۷ تا ۶۶% احتمال ارثی بودن را نشان داده است، افسردگی هایی که سریع و زود شروع می شود در واقع در سنین پایین شروع می‌شوند احتمال ارثی بودن آنها بیشتر است.

بهترین کلینیک درمان افسردگی در تهران کجاست

آیا برای کسانی که در تهران نیستند یا به هر دلیلی قادر به حضور در کلینیک خود بیداری نیستند آیا امکان درمان و مشاوره به صورت غیرحضوری وجود دارد؟

درمورد بعضی از مسائل و مشکلات این امکان وجود دارد، اما قبل از اینکه پاسخ قطعی بدهیم باید ابتدا مصاحبه و بررسی اولیه انجام بدهیم شما می توانید با تماس با شماره های زیر وقت قبلی بگیرید و یک جلسه تلفنی با روانشناسان مرکز خودبیداری صحبت کنید.

در آن صورت می توانیم به صورت قطعی به سوال شما پاسخ بدهیم اگر امکان درمان یا مشاوره غیرحضوری نباشد شما را راهنمایی می کنیم که در شهر یا کشوری که هستید نزد چه کسی بروید و چه اقدامانی انجام دهید و روانشناسان و همکاران خوبی که در محل زندگی شما سراغ داریم به شما معرفی می کنیم.

 آیا می توانید مرا راهنمایی کنید تا بدون پرداخت هزینه مقداری با مسائل و مشکلات خودم اشنا شوم؟

بله البته، دو لینک زیر را در اختیار شما قرار می دهم :

کلینیک درمان افسردگی غرب تهران

اگر در جستجوی کلینیک درمان افسردگی غرب تهران هستید، مرکز خودبیداری واقع در محله سازمان برنامه (اتوبان باکری شمال به سمت حکیم شرق، پلاک 12 طبقه اول واحد سوم) در این زمینه کلاسهای خودشناسی برگزار می کند، لازم به ذکر است که برای حضور باید از قبل هماهنگ کنید، همچنین از ساعت9 تا 18 پاسخگوی سوالات شما هستیم.

اگر خارج از کشور هستید و یا با ارسال تیکت راحت‌تر هستید از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

دریافت مشخصات

فرم ارسالی شما مستقیما با نظارت و هماهنگی آقای ارسطو رضایی پاسخگویی می‌شود.
[/vc_column]