کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ در 3 ترم

توجه

دقت کنید که ترم سوم این دوره به صورت رایگان و همیشگی است، یعنی پس از اینکه شما در کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ شرکت کرده اید برای همیشه می توانید عضو انجمنی به نام «انجمن خویشتن جدید و رشد بالغ» شوید و هر هفته در هر کجای جهان که باشید در جلسات حضوری و آنلاین که به صورت همزمان برگزار می شود شرکت کنید و از آموزش های دقیق و علمی روانشناسی در کنار مدرس روانشناس بالینی برای همیشه بهره مند شوید.

نحوه برگزاری: حضوری/غیر حضوری

تعداد ترم ها: 3 ترم

مخاطب: تمام کسانی که می خواهند تحولی اساسی و بنیادی در شخصیت خود در زمینه شغل، تحصیل، روابط و کاهش فشار های روانی و افزایش کیفیت زندگی بوجود بیاورند. اما این دوره برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود. همچنین برای افرادی که مبتلا به اختلالات سایکوز هستند نیز مناسب نمی باشد.

هزینه سرمایه گذاری برای ترم اول: 2/500/000 تومان

هزینه سرمایه گذاری برای ترم دوم: 3/500/000 تومان

کارگاه خویشتن جدید

کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ چگونه دوره ای است؟

همه ی افراد تمایل دارند که تغییر کنند، همه تمایل دارند در زمینه های مختلف (تحصیل، شغل، روابط، رشد شخصی) آن انسانی بشوند که همواره آرزوی قلبی آن را داشتند. شما دوست دارید چگونه همسری، چگونه والدینی، چگونه کارفرمایی، چگونه کارمندی، چگونه دوستی و در یک کلام چگونه انسانی باشید؟ آرزوی قلبی شما در زمینه های مختلف چیست و چرا تا به حال نتوانستید به این آرزوی قلبی دست پیدا کنید؟

بیشتر اوقات مانع این است که گره هایی در الگو های فکری، رفتاری، و احساسی ما وجود دارد که سبب می شود که نتوانیم در زمینه های مختلف آن انسانی باشیم که همواره و قلبا دوست داشتیم.

بسیاری از ما دوست داشتیم که همسری وفادار باشیم اما نتوانستیم! بسیاری از ما دوست داشتیم کارفرمایی با توجه و کوشا باشیم اما نتوانستیم! بساری از ما دوست داشتیم والدینی خردمند باشیم اما نتوانستیم!
بسیاری از ما دوست داشتیم که در لحظه زندگی کنیم و لذت ببریم اما نتوانستیم! بسیاری از ما دوست داشتیم که به لحاظ مالی پیشرفت خوبی بدست بیاوریم اما باز هم نتوانستیم!

بسیاری از ما شهرت را دوست داشتیم، بسیاری از ما سلامت جسم و جان را دوست داشتیم، دوست داشتیم که بدنی ورزیده و یا سالم داشته باشیم. بسیاری از ما نشاط و تفریح را دوست داشتیم، بسیاری از ما دوست داشتیم انسانی مردم دار و نوع دوست باشیم، بسیاری از ما نظم و پاکیزگی را دوست داشتیم، بسیاری از ما درستی و صداقت را دوست داشتیم، بسیاری از ما دوست داشتیم انسانی همواره مهربان می بودیم، بسیاری از ما دوست داشتیم که انسانی مستقل می بودیم، بعضی از ما آرزوی قلبی مان بود که در مسیر پیشرفت باشیم.

بعضی از ما دوست داشتیم که همواره انسانی در مسیر نوآوری باشیم، بعضی از ما دوست داشتیم که دارای انسجام فکری و یکپارچگی شخصیت داشته باشیم، بعضی از ما دوست داشتیم که انسانی صبور و باگذشت باشیم.

شما می توانید به این لیست اضافه کنید زیرا اگر که بخواهیم به این لیست ادامه بدهیم، می بایست تمامی این صفحه را به نوشتن این مطلب اختصاص دهم. در یک جمله شما دوست داشتید، در این جهان در طی طول عمر خود چه کاری انجام دهید؟ شما همواره و قلبا دوست داشتید چگونه فردی باشید و کدام توانمندی ها و ویژگی های شخصیتی خود را دوست دارید که تقویت کنید؟

ما در کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ که شما جهت شرکت در ترم یک و دو هزینه می پردازید اما پس از آن عضو انجمنی با عنوان انجمن «خوشیتن جدید و رشد بالغ» می شوید و برای همیشه از دانش علمی روانشناسی در کنار یک مدرس و روانشناس صاحب صلاحیت بهره مند می شوید به شما کمک می کنیم که تبدیل به فردی شوید که همواره قلبا دوست داشتید و ارزویش را داشتید. به همین دلیل نام آن را خویشتن جدید گذاشته ایم.

برای این منظور لازم است که بالغ در شما تقویت شود، شاید بتوان گفت همه کسانی که مشکلات مختلف روابطی، شغلی، تحصیلی دارند یا نمی دانند که در موقعیت های مختلف چگونه رفتار کنند یا اگر چه می دانند ولی نمی توانند، زیرا بالغ بسیار ضعیفی دارند. ما در این دوره به شما کمک می کنیم که بالغ خود را رشد دهید.

این دوره سالانه در مرکز روانشناسی خودبیداری در تهران برگزار می شود، تاکنون افراد بسیار زیادی در این کارگاه شرکت کرده اند، البته ما از آنها خواسته ایم تا نظرات خود را در پایان همین برگه بنویسند و در آینده از آنها نیز خواهیم خواست تا هر کدام ویدئو هایی برای ما ارسال کنند و تجربیات خود را بیان کنند.

بیشتر این افراد توضیح داده اند که چگونه تغییرات عمیقی را در الگوهای رفتاری، افکاری و احساسی خود احساس کردند و احساس کردند که شخصیت آنها عوض شده است. بسیاری از آنها اهداف جدیدی در زندگی خود تعیین کرده اند. بعضی از آنها نیز از انجایی که اهدافی در زندگی خود داشتند آموختند که چگونه در مسیر آن اهداف حرکت کنند، بعضی از این افراد در زمینه فرزندپروری و ارتباط با همسر روابط خود را به بهترین شکل ارتقا بخشیده اند.

بنابراین کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ برای هرکسی که می خواهد تحولی اساسی و عمیق و نو در زندگی خود بوجود بیاورد مناسب است و به همگان توصیه می شود که در این دوره شرکت کنند. از انجایی که جهان دائما در حال تحول است و ما هر روز با اطلاعات بسیار زیادی رو به رو می شویم و یکی از مهم ترین ویژگی های فرد بالغ این است که همواره اطلاعات را ارزیابی کند و بهترین تصمیم را بگیرد، ما شرکت شما در ترم سوم و انجمن «خویشتن جدید و رشد بالغ» را رایگان در نظر گرفتیم. اما لازمه ان این است که در ترم یک و دو شرکت کنید تا با مفاهیم بنیادین و واژه هایی که در انجمن در انجمن از آن استفاده خواهیم کرد آشنا شوید.

اگر که افراد در ترم یک و دو شرکت نکنند، عضویت در انجمن «خویشتن جدید و رشد بالغ» ممکن نیست، زیرا در آنجا به اصطلاحات و واژه های فنی اشاره می شود که تنها افرادی که در ترم یک و دو شرکت کرده اند قادر به فهم آن هستند. هم اکنون دوره چهارم برگزار شده است و ما در حال ثبت نام دوره پنجم هستیم.

زمان برگزاری دوره پنجم کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ 1403/3/14 می باشد.

در ترم یک کارگاه خویشتن جدید بعضی از مفاهیم بنادینی که مربوط به تحلیل رفتار متقابل و CBT است را معرفی می کنیم. در ترم دوم احیای کودک درون را خواهیم داشت و در ترم سوم که البته عضویت در آن رایگان خواهد بود یعنی شما در ترم سوم هزینه ای پرداخت نخواهید کرد به مفاهیمی که در ترم یک و دو آموخته شد به صورت عمیق تر پرداخته خواهد شد و رفته رفته به مفاهیم علمی و باور ها و رفتارهای ناکارامد می پردازیم و آگاهی بیشتری پیدا خواهید کرد.

نحوه شرکت در ترم یک کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ به صورت همزمان است. یعنی برای اینکه افراد بسیار زیادی بتوانند از این دوره استفاده کنند، کسانی که در شهرهای دورتری از تهران هستند و یا خارج از کشور هستند از طریق اسکای روم می توانند همزمان با کسانی که به صورت حضوری در کارگاه شرکت می کنند در کلا شرکت کنند.

ترم دوم کارگاه خویشتن جدید به صورت حضوری و فشرده و سه روز پشت سر هم خواهد بود، که تاریخ آن پس از انکه ثبت نام کردید در پایان ترم یک به شما اعلام خواهد شد. ممکن است بعضی از عزیزانی که در ترم یک شرکت می کنند خارج از کشور باشند و نتوانند خود را به دوره سه روزه حضوری برسانند، در این مورد برای کسانی که مشخص شود که خارج از ایران هستند ما چاره اندیشی کرده ایم و به شکل دیگری مفاهیمی که در آن دوره سه روزه به افراد آموزش می دهیم را به آنها ارائه خواهیم داد که برای این منظور همکاران ما در مرکز روانشناسی خودبیداری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ممکن است که بپرسید به طور کلی آنچه که در کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ آموزش داده می شود چیست؟ 

آنچه که در کارگاه خویشتن جدید آموزش داده می شود تمام اطلاعات دقیق و عمومی روانشناسی است که هر فردی می بایست بداند. درست مثل این است که شما با الفبای روانشناسی آشنا می شوید. در کارگاه خویشتن جدید ما از تولد تا بزرگسالی همه چیز را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهیم اما نه به صورتی که منجر به آسیب مجدد به شما شود، بلکه به صورتی که شما را به سمت خویشتن جدید و رشد بالغ سوق دهد و سپس از ترم سوم به بعد درست مانند کسی که به کلاس فراگیری زبان رفته باشد و مفاهیم بنیادین و بیسیک را آموزش دیده باشد مهارت های پیشرفته و اموزش های پیشرفته خواهید داشت.

بنابراین نحوه برگزاری کارگاه خویشتن جدید به شکل زیر می باشد:

کارگاه خویشتن جدید

purchase button

مدرس دوره کیست؟

درمانگر این دوره من ارسطو رضایی هستم. من 13 سال هست در زمینه درمان اختلالات افسردگی، اختلالات وسواسی و اختلالات اضطرابی و طرحواره درمانی فعالیت دارم و هر هفته 40 مراجع را ویزیت می کنم (ویزیت کردن هفتگی مراجعین سبب می شود همواره با مشکلات مراجعین در ارتباط باشم و همواره به خاطر داشته باشم که می بایست از چه اصول درمانی پیروی کنم) و روانشناسان زیادی را جهت درمانگری آماده کرده ام. من همیشه از اصولی برای آموزش و درمان استفاده می کنم که پشتوانه علمی و پژوهشی دارد و بنابراین اثر بخش ترین تکنیکها و روشها را به شما آموزش می دهم.

برای مشاهده رزومه و سوابق علمی و تحصیلی لینک زیر را لمس کنید:

عکس مربوط به دوره اول کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ:

خویشتن جدید دوره اول

عکس مربوط به کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ دوره دوم:

خویشتن جدید و رشد بالغ دوره دوم

عکس مربوط به کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ دوره سوم:

خویشتن جدید و رشد بالغ دوره سوم

(دوره آموزشی تحلیل رفتار متقابل ) همه چیز درباره تحلیل رفتار متقابل

  • در کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ اگر که مشکلات مشخص و دردناکی مانند اختلالات شخصیت و یا طرحواره ای داشته باشید، من ( ارسطو رضایی) به شما می گویم که مشکل دقیق شما چیست و برای رفع و درمان آن چه کنید.

معرفی کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ:

 

زندگی نامه در 5 فصل کوتاه

این ویدئو را ببینید، ما در کارگاه خویشتن جدید می خواهیم به شما کمک کنیم که وارد فصل پنجم زندگی خود شوید:

سوالات متداول

شرکت در کارگاه خویشتن جدید چه فایده هایی برای من دارد؟

  • درمان ترس از جدایی و تنهایی
  • درمان بی ارادگی و بی هدفی
  • درمان بی هویتی(کسانی که نمی دانند چه هویتی دارند و کیستند و چیستند؟)
  • درمان عزت نفس و احساس ارزشمندی(عزت نفس چیست؟)
  • درمان بی احساسی در کسانی که رابطه خوبی با احساس خود ندارند
  • درمان خجالت و کمرویی
  • درمان بی فکری(چرا بعضی از افراد فکر نمی کننند؟)
  • درمان شکست و بی کفایتی
  • درمان وابستگی به دیگران به صورت افراطی
  • درمان افسردگی و اضطراب به صورت گروهی
  • پیدا کردن ریشه خشم های انفجاری
  • تفاوت قائل شدن بین دلبستگی و وابستگی
  • پیدا کردن یک تصویر ثابت و منسجم از خود واینکه کی هستید و چرا اینگونه رفتار می کنید؟
  • سبب می شود که ریشه افکار رفتار و احساسات خود را بشناسید و متوجه شوید که چرا بعضی از رفتارها را انجام میدهید.
  • درباره دیگران به شناخت بیشتری می‌رسید که این سبب می‌شود رابطه بهتری با دیگران(مانند همسر و فرزندان و اعضای خانواده) برقرار کنید.
  • تعارض ها و ریشه رنج های روانی خود را می شناسید.
  • ریشه ی بدکارکردی و عملکرد های بد خود را می شناسیدکه مثلا چرا تنبل هستید یا چرا کمال گرا هستید یا چرا ترسو هستید.
  • مراحل رشد یک کودک به صورت سالم را می اموزید و اگر که صاحب فرزند باشید ارتباط بهتری با او برقرار می کنید.
  • با فردیت خود و خود واقعی خود آشنا می شوید و اگر که تمام تمرین ها و آنچه که در این دوره آموزش داده می شود انجام دهید تغییراتی را در ساختمان شخصیت خود احساس می کنید که برای شما پیش از این قابل تصور نبود.
  • آسیب هایی که به شما وارد شده است را می شناسید و آن را بر طرف می کنید.
  • به صلح و اشتی درونی با خود می رسید.

آیا اگر من فقط یک ترم شرکت کنم برای من فایده دارد یا اینکه باید حتما در همه ترمها شرکت کنم؟

بله البته، اگر که فقط در یک ترم شرکت کنید نیز دستاوردهای خوبی بدست می آورید، اینطور نخواهد بود که اگر ترم بعدی را شرکت نکنید، یادگیری شما نصف و نیمه باشد.

آموزشها الزاماً به همدیگر وصل نیستند، همانطور که در ادامه عناوین آموزشی ارائه شده است، اما نمی توانید بدون شرکت در ترم قبلی در ترم بعدی شرکت کنید، بنابراین شما می‌توانید در یک ترم یا چند ترم شرکت کنید و تا انتها شرکت نکنید هرچند که چنین چیزی توصیه نمی شود.

آموزش بر اساس چه رویکردی است؟

آموزشها عمدتا بر اساس رویکرد روانکاوی و تحلیل رفتار متقابل است اما از آنجا که رویکرد شناختی رفتاری و طرحواره درمانی پشتوانه پژوهشی زیادی دارد، در قسمت های مختلف آموزشی از این رویکردها هم استفاده می شود، در این دوره هم مفاهیم تحلیل رفتار متقابل آموزش داده می شود و هم به احیای کودک درون شما می پردازیم.

آیا می توانم اقساطی بپردازم؟

بله اما لازم است که قبل از آن با پشتیبان صحبت کنید و اقدامات لازم را انجام دهید.

آیا فایل های صوتی و تصویری یا نوشتاری در اختیار من قرار می گیرد؟

از آنجایی که ممکن است به دلیل مشکلاتی که در اینترنت وجود دارد صدا و یا تصاویر قطع و وصل شود، صداهای هر کلاس ضبط می شود و شما عضو یک کانال تلگرامی می شوید و به مدت 72 ساعت فرصت دارید که ان را بشنوید و پس از 72 ساعت این فایل ها حذف خواهد شد. اما بعضی از فایل ها در اختیار شما قرار می گیرد.

بنابراین شما در حال شرکت در یک کارگاه هستید، این با محصول متفاوت است. همانطوری که در کلاس های اموزشی شرکت می کنید و همواره ان را نخواهید داشت در این دوره هم تا زمانی که شرکت می کنید می توانید آنچه که در کلاس تدریس می شود را موقتا در اختیار داشته باشید.

اگر یک جلسه را از دست بدهم چه می شود؟

محتوای جلسات به مدت ۷۲ ساعت به صورت صوتی یا تصویری در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آن جلسه را مشاهده کنید.

اگر در مورد شرایط شرکت در کارگاه خویشتن جدید و رشد بالغ سوالات بیشتری دارید، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا در واتساپ و یا تلگرام پیام بگذارید.

Picsart 23 11 07 11 49 49 791

Picsart 23 11 07 11 51 22 509

phon contact

22 Comments

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • اسم این دوره برای من جذاب بود، با خودم فکر کردم خویشتن جدید یعنی چی؟ و فقط با توجه به توضیحاتی که داده شده بود مبنی بر اینکه اگر می خواهید آن انسانی باشید که همواره دوست دارید و همینطور با توجه به اینکه هزینه زیادی هم نداشت تصمیم گرفتم که شرکت کنم.
    دیدگاهم به طور کلی نسبت خودم، آدم ها، مردم و جهان عوض شد. ریشه بسیاری از افکار خودم را فهمیدم، هم ترم 1 و هم ترم 2 را گذراندم و الان هم عضو انجمن این دوره هستم.
    به همه دوستانم پیشنهاد دادم که شرکت کنند و خیلی ها هم شرکت کردند و همه هم همینطور راضی هستند. آموزش شیوا و در عین حال عمیق و علمی آقای دکتر رضایی بسیار دقیق هست و به خصوص من که حضوری شرکت کرده بودم ضمن اینکه آموزش ها داده می شد هر کجا که لازم بود آقای دکتر برای من کامنت میذاشتند و مسائلی که داشتم را به من می گفتند.
    الان واقعا فکر میکنم که ادم دیگه ای شدم، دوستانم عوض شدند، زندگی ام دگرگون شد، نوع رفتارم با آدم ها تغییر کرد و بسیاری از اطرافیانم هم متوجه این تغییرات شدند و حس بسیار خوبی دارم و احساس خودکارآمدی و عزت نفس بیشتری دارم. 👏👍

    • سلام لازم هست با مسئول ثبت نام تماس بگیرید برا ی این منظور با شماره 09108407307 تماس بگیرید

  • سلام
    دوره بسیار عالی بود من دوسه ترم شرکت کردم در این سه ترم بسیار تغییر در خودم و اطرافیانم حس کردم متوجه درست رفتار کردن با اطرافیانم شدم و رفتار اطرافیانم هم با من بسیار بهتر شد بنظرم به خودشناسی برمیگرده این کارگاه و به رشد فردی خیلی کمک میکنه

  • سلام وقت بخیر
    شرکت در این دوره باعث شد دلیل رفتارهای تکراری و بی اساسی که قبلا انجام میدادم رو بدونم و الان بتونم در موقعیت های مختلف با آگاهی بیشتری رفتار مناسب رو نشون بدم . من به شناختی از خودم رسیدم که باعث ایجاد آرامش درونی در من شد .
    سپاسگزارم از استاد بزرگوارم که این فرصت رو در اختیار من قرار دادند.

  • سلام
    من هم در این دوره شرکت کردم؛ از مهمترین دستاوردهایی که برای من داشت احترام قائل شدن بیش از پیش برای خودم، توجه و مراقبت از کودک درونم و به تبع اون احساس آرامش و آسودگی بیشتر و کاهش برخی فشارها، پذیرش بیش از پیش خود، ارزش قائل شدن برای خود و خواسته ها و نیازهای خودم و همچنین برخی تغییرات دیگه هست که وارد گنجینه‌ی رفتاری و فکری من شده و چون به عادت تبدیل شده الان دقیقا در ذهن ندارم و نمیتونم به صورت موردی بهشون اشاره کنم.

  • دوره خیلی مفید و تاثیر گذاری است. من هنوز مشغول گذراندن آن هستم. برای من که با احساسم ارتباط برقرار نمیکردم و کلا حس هامو نمی شناختم بسیار موثر است. استاد به طور مرتب نسبت حضور و مشارکت به کلیه شرکت کننده توجه نشان میدهد و این باعث میشه شرکت کنندگان با علاقه مندی بیشتر مطالب رو دنبال کنند.
    شرکت در این دوره رو برای همه و در هر سنی توصیه می کنم.

  • سلام و عرض ادب
    به جرات میتونم بگم یکی از بهترین تصمیمات و اتفاقاتی که تو زندگیم افتاد آشنایی با موسسه خویشتن جدید و جناب استاد ارسطو رضایی بزرگوار میباشد که باعث شد من دوباره با خودم آشتی کنم و خودم رو بیشتر دوست داشته باشم طرحواره هام رو تشخیص بدم و سعی کنم به خودم کمک کنم و روح و کودک درونی که بنا بدلایل مختلفی آسیب دیده بود رو درمان کنم بغلش کنم و ازین به بعد بیشتر حواسم بهش باشه روی عزت نفسم کار کنم و بتونم از حق خودم دفاع کنم و منتظر منجی نباشم و به خودم متکی باشم و اجازه ندم آدمهای سمی بمن آسیب بزنن و قدرت حذفشون رو داشته باشم و ترس از رها شدگی رو توی وجودم کم کنم ، خدا را هزاران بار شاکرم بخاطر وجود نازنینتون استاد گرامی ، من در این دوره با دوستانی آشنا شدم که همدرد بودیم و همه با هم برای حال خوب خودمون داریم تلاش می‌کنیم، مرسی که هستید

  • من در سه دوره خویشتن جدید شرکت کردم و میتونم بگم شبیه یک سفر بود. سفری به درون خودم. انگار چراغ قوه ای بدست گرفتم و اعماق تاریک وجودم را دیدم! و چقدر شگفتزده شدم که تا الان ندیده بودم! ✨

    ریشه ی بسیاری از بی قراری ها، خشم ها و حساسیت هام را متوجه شدم و رفتار بالغانه را یاد گرفتم. اینکه وقتی کودک یا والد درونم داره به جای من حرف میزنه چه جوری کنترلش کنم و به سمت بالغ سوقش بدم. حتا وقتی طرف مقابلم در فاز کودک یا والد میره چطوری بهش پاسخ بدم تا بالغش بالا بیاد و گفتگوی سالم شکل بگیره 👌

    یادگرفتم چطور به خودم نوازش مثبت بدم و نوازش های منفی دریافت نکنم. پیش نویس زندگی خودم و روندهای مخرب حاکم بر اون را شناختم و در تلاشم با آگاهی که بدست آوردم، مدیریتش کنم. تقریبا به تمام آسیب هایی که در سنین مختلف رشد خوردم، آگاه شدم و با مدیتیشن ها تا حد زیادی کودک درونم را احیا کردم و‌ همچنان دارم تمرین میکنم. رسیدن به یک صلح پایدار درونی، بزرگترین دستاورد این سه دوره بود برای من و قدردان زحمات و دلسوزی های استاد رضایی باارزش هستم که در طول تمام دوره کنار ما بودند ✨🌹🍃

  • سلام
    من با دخترم توی این کارگاه شرکت کردم .دوره خیلی خوبی بود و خوشحالم که با دخترم وارد این گروه شدم دختر 17 ساله من درک خوبی نسبت به زندگی و اطرافیان خودش پیدا کرد و قسمت جالبش اینجاست که من و دختر که باهم همگروه بودیم در فضای خونه هم به این مسائل میپرداختیم و هردومون بهم کمک میکردیم که بحث جلسه رو راحت متوجه بشیم و مثال هایی از اطرافیانمون پیدا میکردیم.
    ممنونم از دقت و توجهه پرسنل خودبیداری که برسی میکنند شرایط رو و در صورت لزوم تایید شرکت میدن.مثلا من برای دخترم شک داشتم برای شرکت در این کارگاه و میترسیدم که باعث اسیب رسوندن به فرزندم بشم چون سن کمی داره و خب به عنوان والدین باید حواسمون به این مسائل هم باشه
    اما با صبر و شکیبایی به سوالات من پاسخ دادن ومنودر این راه راهنمایی کردن
    خیلی خیلی ممنونم ازتون

  • سلام
    این دوره برای من خیلی کمک کننده بود برای رشد فردی من و زندگی و احوالات من -روابطم بسیار بهتر شد و متوجه بسیاری از مشکلاتم شدم.
    متوجه شدم که ادم ها بد نیستند و تنها باهم تفاوت هایی دارن.کمک کرد توی ارتباطم با مامان و بابام ومن این رشد فردی و شخصیتیم رو مدیون اقای رضای هستم.
    ممنونم از پرسنل و تیم صبورشون .

  • سلام و خسته نباشید به اقای رضایی عزیز من بسیییاااااااااار خوشحالم از شرکت در این دوره در این دوره اطرافیانم رو بهتر شناختم و نقات قوت و ضعف خودم رو متوجه شدم .
    اینکه باید چگونه صحبت کنم با اطرافیان و چه اسیب هایی از کودکی خوردم رو متوجه شدم و درحال درمان نواقص خودم شدم این برای من برای زندگی بهتر بسیار کمک کننده هست.بازهم ممنون از توجه و علم سرشار شما اقای رضایی

  • سلام وقتتون بخیر خیلی کارگاه خوب و مفیدی هست من بشدت ایراد گیربودم و همه چیز رو سخت میکردم و باعث عقب افتادن میشد با کمک این کارگاه بسیار بهتر تونستم عمل کنم و شاهد اتفاقات بسیار خوبی هستم ممنونم از دکتر رضایی عزیز بابت اطلاعات خوبی که در این دوره در اختیارم گذاشتن.

  • سلام من با شرکت در این کارگاه خیلی تجربیات و بینش خوبی نسبت به اطراف و پیرامونم بدست اوردم و این خیلی برای من با ارزش هست مثلا من با برادرم خیلی مشکل داشتم سر این مسئله که همیشه فقط از من ایراد میگرفت و کارهای خوب و موفقیت های منو نمیدید من با شرکت در این دوره تونستم این مسئله رو با برادرم در میون بزارم و بالغانه در خصوص این مسئله صحبت کنم
    ممنونم از تیم خوب و حرفه ایی خودبیداری
    کارگاه بسیار خوب و مفیدی بود.

  • سلام
    من در طول زندگی پنجاه ساله ام حداقل 25 سال از راههای مختلف با مشاور و مشاوره چه به صورت حضوری چه آنلاین و چه از طریق برنامه های تلویزیونی عجین بوده ام و نت برداری هم میکردم . ولی به جرات و بدون هیچ اغراقی بهترین و کاربردی ترین نتیجه را در این یکسالی که با آقای دکتر رضایی عزیز و آموزشکده خود بیداری آشنا شدم ،گرفتم. چه برای خودم و چه برای دخترم . که شخصیتی مرزی داره ودر رابطه با او بسیار مشکل داشتم . ولی الان خدا رو شکر خیلی بهتر شده و ازدواج کرده و روال درست زندگی رو در پیش گرفته و من تمام این پیروزی ها رو مدیون راهنمایی های بیدریغ و هوشمندانه و مستمر آقای دکتر هستم . در مورد خودم هم باید بگم متوجه شدم که از این پنجاه سال ،چهل سال اشتباه کردم و خدا رو شکر تغییرات خیلی زیادی هم دیگران هم من در خودم میبینم . امیدوارم در سایه دانش و تبحر و راهنماییهای آقای دکتر و تلاش خودم روز به روز بهتر بشم و خویشتن جدیدی بسازم . برای داشتن زندگی بهتر با بیشترین کیفیت ، اکیدا توصیه میکنم که برای خودتون و خانواده حتما در چنین دوره هایی شرکت کنید .

  • سلام. من توی این دوره شرکت کردم و از 18 سالگی هم شروع کردم به به جرأت میتونم بگم توی این مدتی که 3 ترم رو گذروندم واقعا تغییرات خیلی خوبی پیدا در خودم حس کردم. حس میکنم ذهنم گویا تر شد. حس میکنم کنترل روی زندگی ایم دارم و این خیلی حس خوبی به من داد.
    ممنونم از آقای رضایی خیلی ممنون بابت کارگاه تون. خیلی به من کمک کرد 👌👍🌹

  • سلام. من توی این دوره شرکت کردم و از 18 سالگی هم شروع کردم به به جرأت میتونم بگم توی این مدتی که 3 ترم رو گذروندم واقعا تغییرات خیلی خوبی پیدا در خودم حس کردم. حس میکنم ذهنم گویا تر شد. حس میکنم کنترل روی زندگی ایم دارم و این خیلی حس خوبی به من داد.
    ممنونم از آقای رضایی خیلی ممنون بابت کارگاه تون. خیلی به من کمک کرد 👌👍🌹

  • با سلام
    این دوره رو به شدت پیشنهاد میکنم شخص من تا قبل شرکت در این دوره واقعا ضعف های رفتاری خودم و‌نمیدونستم در روابط مدام دنبال مقصر میگشتم دلخوری هام همیشه زیاد بود تونستم با این دوره ریشه بسیاری از خشم ‌و دلخوری و ناراحتیام و پیدا کنم و صمیمانه از زحمات جناب دکتر رضایی قدردانی میکنم

  • سلام وقتتون بخیر ممنون از دوره خوبتون من بعد از شرکت در این دوره بطور کامل در روابطم با افراد زندگیم خیلی تاثیر گذاشت و الان میتونم توی شرایط بحرانی خیلی خوب رفتار کنم به همه عزیزان این دوره رو پیشنهاد میکنم چون خیلی تاثیر گذار هست

  • سلام وقتتون بخیر ممنون از دوره خوبتون من بعد از شرکت در این دوره بطور کامل در روابطم با افراد زندگیم خیلی تاثیر گذاشت و الان میتونم توی شرایط بحرانی خیلی خوب رفتار کنم به همه عزیزان این دوره رو پیشنهاد میکنم چون خیلی تاثیر گذار هست

  • سلام
    فقط تایم جلسات کاش ساعت 3 ظهر بود که میتونستم راحتتر داخل این کارگاه با ارزش شرکت کنم.
    بازهم ممنونم از ساختارمندی و توجه همه تیم خودبیداری تشکر فراوان از اقای دکتر که چشم های منو به جهان جدید گشود و تونستم زندگی رو با دید بهتری ببینم.

    • با توجه به زمان بندی مرکز و همینطور شرکت کنندگان یک تصمیم خردمندانه توسط هیئت مدیره گرفته می شود

دیدگاهتان را بنویسید