ثبت نام کلاس های خودشناسی در مرکز خودبیداری

ثبت نام کلاس های خودشناسی

آیا در جستجوی بهترین کلاس خودشناسی در تهران هستید؟ما نمی گوئیم بهترین کلاسهای خودشناسی را برگزار می کنیم اما اطمینان می دهیم که کاملترین کلاسهای خودشناسی را در مرکز روانشناسی خودبیداری برگزار می کنیم.

قبل از هر چیز مطلب زیر را مطالعه بفرمایید، من در این نوشته تصمیم دارم تا به شما کمک کنم تا بتوانید در زمینه خودشناسی، اقداماتی که لازم است را انجام بدهید.

دوره خودشناسی چیست؟

به عنوان روانشناس معمولا وقتی با شخص جدیدی آشنا می شوم از من می پرسند: من کی هستم؟ چرا افکار و رفتار من اینگونه است؟ چطور شغلی مناسب من است؟ چطور همسری مناسب من است؟

بنابراین اگر بخواهیم خوب نگاه کنیم سوالات در زمینه خودشناسی در 3 زمینه خلاصه می شود:

  1. من کیستم؟
  2. چه شغلی مناسب من است و یا چرا در شغلم چنین و چنان مشکلاتی دارم؟
  3. چگونه همسری مناسب من است و با چه کسی ازدواج کنم رابطه خوبی خواهم داشت؟

دوره جامع خودشناسی در مرکز خودبیداری یعنی یک دوره کامل، یعنی دوره ای که شما از همه جهت(همه این 3 جهت) و همه نظر خود را خواهید شناخت و دیگر هیچگونه نقطه ابهامی برای شما باقی نمی ماند، علاوه بر آن می توانید اطرافیان خود را هم بشناسید.

بنابراین این دوره واقعا کارگاه خودشناسی پیشرفته است زیرا هم شخصیت خودتان را می شناسید هم شخصیت اطرافیانتان را در کمتر از 5 دقیقه می شناسید هم شخصیت شغلی تان را می شناسید و هم شخصیت ازدواجی خودتان را می شناسید! آیا اگر واقعا اینها را به شما آموزش بدهم برای شما نقطه ابهامی هم باقی می ماند؟

ممکن است فکر کنید این ادعای زیادی است، اما اینطور نیست و همه کسانی که در این دوره شرکت کرده اند، این نظر را داشته اند و البته ما ابزار های علمی در اختیار داریم و با تکیه بر علم و دانش به شما کمک می کنیم که از 3 جهت خود را کامل بشناسید.

این دوره خودشناسی، حاصل سالها تلاش و کوشش من(ارسطو رضایی) است، من مقالات و مطالب رایگان بسیار زیادی در سایت خود بیداری منتشر کرده‌ام، اگر تمایل داربد با من و آموزشهای من آشنا شوید کافی ست همین الان در گوگل نام مرا جستجو کنید و به ارزیابی بپردازید.

این دوره یک دوره خودشناسی بی نظیر و فوق العاده است، در این دوره هیچ چیزی در مورد شما نیست که پنهان بماند.

پس از تهیه دوره خودشناسی 5 تست ارسال می کنیم

من(ارسطو رضایی) در همه دوره هایی که برگزار می کنم همواره سعی کرده‌ام که اصالت علمی خود و مجموعه خودبیداری را حفظ کنم، به همین دلیل پس از آنکه در این دوره ثبت نام کردید، 5 پرسشنامه برای شما فرستاده می شود که لازم است آنها را تکمیل کنید، سپس شما در دوره خودشناسی در قالب اسپات پلیر شرکت خواهید کرد، و پس از شرکت تیپ شخصیتی خود و ویژگی های خود و همسرتان را خواهید شناخت و برای ما به روشی که همکارانم به شما خواهند گفت ارسال خواهید کرد.

سپس با توجه به نتیجه تست، و شناختی که شما از خودتان و همسر یا عزیزانتان برای ما ارسال کرده اید، یک جزوه در قالب pdf برای شما ارسال می شود که در آن توصیه های لازم مناسب شخصیت شما و همسرتان در زمینه شغل و ازدواج و خودشناسی ارسال خواهد شد.

همچنین اگر ویژگی ها و تیپ شخصیتی همسر یا عزیران خود را ارسال کنید همین pdf در راستای شناخت بیشتر نقاط قوت و ضعف شخصیت آنها و نیز توصیه هایی جهت بهبود و تقویت رابطه شما با آنها ارسال خواهد شد.

به این معنا که نقاط قوت و ضعف شخصیتی خود را در ازدواج و شغل بشناسید و نیز توصیه هایی که برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف برای شما داریم.

همچنین در طبقات مختلف به شما خواهیم گفت که چه شغلها یا رشته های تحصیلی یی در زمنیه های پزشکی، بهداشتی، خدماتی، تجاری، بازاری، صنعت و… مناسب شماست.

در این دوره بی نظیر شما حاصل سالها علم و دانش و مطالعات من را در20  تا 24 ساعت در زمینه خودشناسی دریافت خواهید کرد، هر آنچه که در زمینه خودشناسی لازم است در طبق اخلاص می ریزم و تقدیم شما می کنم.

چرا با وجود این همه آموزش رایگان در اینترنت در زمینه خودشناسی باید در این کارگاه شرکت کنم؟

اولا که این واقعیت دارد که اطلاعات ارزشمند رایگان نیست و کسانی که اطلاعات دقیق و ارزشمند دارند در اینترنت آن را به رایگان در اختیار شما قرار نمی دهند، این کاملا طبیعی و منطقی است زیرا امروزه اطلاعات سرمایه محسوب می شود و کسی که سالها زحمت کشیده است و اطلاعاتی را چه با مطالعه و چه با تجربه بدست آورده است به صورت رایگان در اینترنت منتشر نمی کند، بنابراین اطلاعات رایگان در اینترنت(هرچقدر هم شما باهوش باشید) اطلاعات کاملی نیست.

دوما از آنجایی که شما در زمینه روانشناسی تخصص ندارید، ممکن است که در زمینه شناسایی جنبه های مختلف شخصیتی خود سر در گم شوید و نهایتا باخود توافقی کنید، مثلا بعضی ها سر در گم هستند که درون گرا هستند یا برون گرا؟ و درنهایت می گویند من میانه گرا هستم، یا نمی دانند بالاخره احساسی هستند یا منطقی؟ و در نهایت می گویند من میانه هستم در حالیکه در تیپ شناسی شغلی شما می بایست حتما در یکی از دسته های 16 گانه جایگزاری شوید، و طبعا خودتان به تنهایی نمی توانید چنین چیزی را تشخیص دهید، امروزه به دلیل انتشار زیاد مطالب در زمینه روانشناسی، به اشتباه بسیاری از افراد آن را ساده و غیر تخصصی می دانند، شما فقط پس از شرکت در این دوره خواهید فهمید که تا چه اندازه این خودشناسی پیچیده است و به همین دلیل تقریبا 20 تا24 ساعت آموزش دقیق نیاز است.

برای تهیه محصول کارگاه خودشناسی جامع لینک زیر را لمس کنید:

purchase button

پس از خرید، همکاران ما با شما تماس میگیرند و دسترسی های لازم در اسپات پلیر را به شما خواهند داد.

مدرس کلاس های خودشناسی کیست؟

مدرس این دوره ارسطو رضایی می باشد، ارسطو رضایی کارشناس فلسفه، کارشناس روانشناسی و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی می باشد و درحال حاضر در مرکز روانشناسی بالینی در زمینه درمان اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، اختلالات وسواسی، اختلالات کنترل تکانه و بیش فعالی و کم توجهی، اختلالات تروما، زوج درمانی  و… مشاوره می دهند و نیز مدرس می باشند و دانشجویان زیادی زیر نظر ایشان در حوزه های مختلف آموزش می بینند، که برای مشاهده رزومه ایشان می توانید لینک زیر لمس کنید

رزومه ارسطو رضایی

روش تدریس من با دیگران چه فرقی دارد؟

من درمانگر بالینی هستم و سالهاست به درمان انواع مراجعینی که به اختلالات شخصیتی مختلف، اختلالات اضطرابی، اختلالات وسواسی و… گرفتار بوده اند پرداخته ام، در حقیقت تدریس آسان است اما درمان مانند عمل جراحی است، من دانشجویان بسیار  زیادی را در حوزه درمان انواع اختلالات معرفی کرده ام،در زمینه زوج درمانی ومشاوره پیش از ازدواج فعالیت کرده ام

این به آن معناست که من در تشخیص و ارائه ی راههای درمانی چه در زمینه اختلالات و ویژگی های شخصیتی و چه در زمینه ازددواج با تجربه ای که دارم قوی عمل می کنم.

نحوه برگزاری دوره جامع خودشناسی چگونه است؟

این کارگاه در پلتفرم اسپات پلیر برگزار می شود. بعد از تهیه این کارگاه، دسترسی های لازم توسط پشتیبان به شما ارائه شده و عضو گروه تلگرامی مربوط به کارگاه خواهید شد که مزیت آن آشنایی با کسانی است که در این زمینه شرکت کرده اند و همچنین مدرس نیز در این گروه حضور دارد.

هزینه شرکت در این دوره چقدر است؟

هزینه شرکت در این دوره دومیلیون و هشتصد و نود هزارتومان می باشد.

برای من که در شهر تهران نیستم، چطور امکان استفاده وجود دارد؟

خوشبختانه می توانید به صورت آفلاین و غیر حضوری در این کارگاه خودشناسی  شرکت کنید و نیاز به حضور شما در تهران نیست، برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر اگر سوالی دارید از طریق راههای تماس با ما با همکاران ما همه روز از ساعت 9 الی 18 تماس بگیرید ویا از طریق فرم یا ایمیل پیام ارسال کنید.

کلاس خودشناسی آنلاین هم دارید؟

بله خوشبختانه می توانید در این کارگاه خودشناسی کاملا به صورت غیر حضوری و آفلاین شرکت کنید.

چون این دوره به صورت آفلاین است پس نگران قطعی یا کندی اینترنت خود نباشیبد.

همچنین یکی دیگر از مزیت های شرکت در دوره غیر حضوری خودشناسی این است که می توانید هر زمان که نیاز داشتید  و در هر ساعتی که نیاز داشتید آن را بشنوید.

آیا این کلاس محدودیت سنی دارد و آیا کلاس خودشناسی برای نوجوانان هم دارید؟

اگر در جستجوی کارگاه خودشناسی برای نوجوانان  هستید این کلاس خودشناسی کلاس مناسبی است اما لازم است هنگام ثبت نام حتما با پشتیبان یا مسئول ثبت نام کلاس خودشناسی این موضوع را در میان بگذارید زیرا پرسشنامه هایی که برای نوجوانان می فرستیم متفاوت است اما در همین کلاس خودشناسی شرکت می کنند.

کارگاه خودشناسی غرب تهران

اگر در جستجوی کارگاه خودشناسی غرب تهران هستید، مرکز خودبیداری واقع در محله سازمان برنامه(اتوبان باکری شمال به سمت حکیم شرق، پلاک 12 طبقه اول واحد سوم)در این زمینه کلاسهای خودشناسی برگزار می کند، لازم به ذکر است که برای حضور باید از قبل هماهنگ کنید، همچنین از ساعت 9 تا 18 پاسخگوی سوالات شما هستیم.

اما برای شرکت در کارگاه خودشناسی نیازی به حضور در مرکز ندارید

روش های مختلف خودشناسی چیست و روش ما در کارگاه خودشناسی چیست؟

ممکن است بپرسید کارگاه خودشناسی چیست؟بسیاری از مردم در محافل عمومی و اجتماعی وقتی که متوجه میشوند ما روانشناس هستیم از ما میپرسند: من چه جور شخصیتی دارم؟ من چه جوری انسانی هستم؟

تقریباً همه مردم کنجکاو هستند تا در مورد خودشان بیشتر بدانند، آنها می‌خواهند بدانند نقاط قوت و نقاط ضعف شخصیت آنها چیست و بعضی از آنها هم تمایل دارند که بدانند فرزندشان، پدر و مادرشان و همسرشان یا دوستانشان چگونه شخصیتی دارند؟

ممکن است که شما هم در راستای پاسخ به این سوالات، در جستجوی کارگاه های خودشناسی باشید، ولی نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید.
خودشناسی به روش های مختلفی امکان پذیر است، در فلسفه، روانشناسی و مذاهب، هر کدام روش های مختلفی برای خودشناسی توصیه می کنند.

ممکن است اگر که با مباحث خودشناسی آشنایی زیادی نداشته باشید، تصور کنید که یک روش مشخص و دقیق برای خودشناسی در روانشناسی وجود دارد و می خواهید بهترین راه خودشناسی را پیدا کنید، اما لازم است قبل از هر چیز اطلاعات خیلی مختصری در مورد روانشناسی داشته باشید.

برخلاف تصور بسیاری از مردم که خیال می کنند روانشناسان در زمینه های مختلف با هم هم عقیده و یک صدا هستند، در عالم واقع اینگونه نیست.

در روانشناسی، نظریه های مختلفی وجود دارد مثلاً بعضی از روانشناسان معتقد هستند که ریشه افکار و رفتار و احساسات ما ناخودآگاه ماست، ما به این دسته از روانشناسان روانکاوان می گوییم که انواع مختلفی دارند. بعضی از روانشناسان هم معتقد هستند که ریشه افکار و رفتار و احساسات ما باورهای ماست، ما به این دسته از روانشناسان شناخت درمانگران میگوییم، بعضی دیگر از روانشناسان هم معتقد هستند که ما با خلق و خوی مشخصی به دنیا می آییم، بعضی ها معتقد هستند که ما از محیط اطراف می آموزیم… بسته به اینکه شما کتابها، منابع و آموزشهای کدام روانشناس را بشنوید نظریه های مختلفی در زمینه خودشناسی وجود دارد.

ممکن است که از خود بپرسید: بنابراین من برای خودشناسی چه کاری می توانم انجام بدهم و به کدام روانشناس مراجعه کنم؟ کدام روش صحیح است؟

اگر بخواهیم به سوال شما پاسخ بدهیم، باید بگوییم: چیزی به نام روش صحیح وجود ندارد، بلکه ما میتوانیم از روش هایی که بیشتر «بنیان های علمی» دارند استفاده کنیم.

در حقیقت می بایست از روشی برای خودشناسی استفاده کرد که علاوه بر اینکه نقاط قوت و ضعف شخصیت ما را نشان می دهد، بتواند گام‌های عملی و دقیق برای برطرف کردن نقاط منفی شخصیت شما هم نشان دهد.

ما در دوره جامع خودشناسی در مرکز خودبیداری شما را نصیحت و ارشاد نمی کنیم، بالای منبر نمی رویم بلکه دقیق و نکته به نکته به شما می گوئیم که برای برطرف کردن نقاط ضعف خود چه قدم های دقیقی باید بردارید

بسیاری از افرادی که در کلاسهای خودشناسی مختلف شرکت کرده اند، میگویند فرض کنیم که بفهمم مشکل من این است، برای برطرف کردن آن چه کاری انجام بدهم؟

به عقیده من(ارسطو رضایی)، می بایست از روش هایی برای خودشناسی استفاده کرد که علاوه بر اینکه به مشکل اشاره می کند، راه حل دقیق عملی و گام به گام و همینطور علمی برای برطرف کردن آن مشکل را نیز به ما نشان بدهد.
مرکز روانشناسی خودبیداری در این زمینه، سالانه کلاسهای خودشناسی برگزار می کند، ما همیشه اصالت علمی خود را حفظ می کنیم.

ما در ابتدا به شما کمک میکنیم که یک تصویر دقیق از ویژگی های شخصیتی و نقاط قوت و ضعف خود و دیگران پیدا کنید، سپس به شما کمک می‌کنیم تا در صورت مواجه شدن با نقاط منفی (چه در مورد خودتان و چه دیگران) از چه روش هایی استفاده کنید.

مهمترین نکته ای که در روابط و در روانشناسی وجود دارد این است که انسان ها با وجود شباهت های بسیار، تفاوت های زیادی هم با هم دارند.

اگرچه ممکن است که همه ما نیاز به عشق و محبت و توجه داشته باشیم، اما مقدار نیاز به عشق و توجه در انسان ها با یکدیگر متفاوت است یا اگرچه ممکن است که همه ما نیاز به ارزشمندی و دیده شدن، داشته باشیم اما مقدار آن در انسان ها متفاوت است یا اگرچه ممکن است که بعضی از ما دوست داریم گاهی تنها باشیم و بعضی از مادوست داریم که با جمع باشیم، اما مقدار آن در آدم ها متفاوت است.

بنابراین خیلی مهم است که در ابتدا بفهمید که تفاوت شما با دیگران چیست و پس از آن خوب است که بفهمیم این تفاوت، بسیاری از اوقات ریشه های ژنتیکی دارند و اینطور نیست که الزاماً عیب و ایراد محسوب شود.و در عین حال برای رسیدن به اهداف خود، مهم است که وقتی که با ویژگی های خود آشنا هستید، بفهمید که لازم است چه تغییراتی را در خود به وجود بیاورید؟

به عنوان مثال، من ارسطو رضایی فردی درونگرا هستم، اما برای این که بتوانم کارگاه ها و سمینارهای مختلفی را برگزار کنم لازم است که بیاموزم چگونه مقداری برونگرا باشم.(درونگرایی چیست؟) یا فرض کنید که خانمی که پرستار است بیشتر منطقی است او پس از اینکه متوجه شد که به طور ژنتیکی بیشتر منطقی است، می تواند بیاموزد که  با توجه به شغلش چگونه می تواند به احساسات دیگران توجه کند.

ممکن است که شما مادری باشید که بسیار وسواسی هستید و می خواهید از همه چیز مطمئن باشید، به همین دلیل فرزند خود را بسیار کنترل می کنید، لازم است که بیاموزید ضمن اینکه مادری مسئول باشید و نظارت کنید، گاهی دست از کنترل گری بیمارگونه و نظارت افراطی بردارید تا فرزند خود را از خود دور نکنید.

ما در این کارگاه به شما کمک می کنیم تا هم با خصوصیات ژنتیکی خود آشنا شوید و در صورتی که گرفتار مشکل روان شناختی مانند طرحواره ها و یا اختلالات(انواع اختلالات) هستید با آن آشنایی پیدا کنید و هم توصیه های کلی که لازم است آن را اجرا کنید و اینکه چه تغییراتی لازم است در خود به وجود بیاورید را برای شما خواهیم داشت. علاوه بر این دست از نگاه انتقاد گرانه نسبت به خود بردارید و با شگفتی منحصر به فرد خود آشنا شوید و متوجه شوید که ویژگی های مثبت شما چیست.

در این صورت وقتی خودتان و ویژگی‌های شخصیتی خودتان را به درستی می شناسید و با نقاط قوت و ضعف خود آشنا می شوید، کار بسیار ساده تر است زیرا نقاط قوت خود را حفظ می کنید و آن را پروبال می دهید و آن را بالنده می سازید، نقاط ضعف خود را میشناسید و ما به شما در این کارگاه خواهیم گفت برای برطرف کردن این نقاط ضعف چه کارهایی باید انجام بدهید.

آنگاه شما احساس کنترل بر روی افکار، رفتار، احساس و زندگی خود خواهید داشت و فاصله خود و رسیدن به هر نوع اهدافی را کمتر خواهید یافت، اهدافی مانند مادری خوب برای فرزندان، رسیدن به اهداف مالی، مدیریت مسائل مالی، اهداف تحصیلی، چگونه در روابط تان موفق عمل کنید و….

برای اینکه با نحوه تدریس من آشنا شوید لینک زیر را لمس کنید و محصول زیر را رایگان دانلود و تماشا کنید

7 کهن الگو های زنانه یا آرکتایپهای زنانه

کارگاه خودشناسی در غرب تهران

اگر در جستجوی کارگاه خودشناسی در غرب تهران هستید با شماره های زیر تماس بگیرید:

Picsart 23 11 07 11 49 49 791

Picsart 23 11 07 11 51 22 509

phon contact

اگر خارج از کشور هستید و یا با ارسال تیکت راحت‌تر هستید از طریق فرم زیر برای ما پیام بگذارید ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

دریافت مشخصات

فرم ارسالی شما مستقیما با نظارت و هماهنگی آقای ارسطو رضایی پاسخگویی می‌شود.

12 Comments

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • خیلی مفید بود برای من که تازه میخواستم وارد بازار کار بشم ولی خیلی سردرگم بودم که سمت چه کاری باید برم؛ این دوره باعث شد بفهمم به چه چیزایی علاقه دارم و خودمو بشناسم و طبیعتا راحت تر بتونم شغل مناسب با شخصیت خودم رو انتخاب کنم و سمتش برم. بنظرم اگه شما هم تو این مورد سردرگم هستید این دوره شاید خیلی بتونه بهتون کمک کنه

  • برای شناخت بهتر قسمت های پنهان خودتون واقعا توصیه میکنم این دوره رو شرکت کنید. خیلی کامل و مفید هستش. تمام نکاتی که شما باید در رابطه با شناخت خودتون و شخصیتتون بدونید رو کامل توضیح دادن و خیلی خیلی کمک کننده هستش. من واقعا نمیدونستم که چجور افراد و شخصیت هایی برای ازدواج با من مناسبن همیشه توی روابطم مثل یه هندوانه در بسته بوده یه جورایی ولی الان دقیقا میدونم که از رابطه با آدما چی میخوام. این دوره برای من بینظیر بود.
    دورهدهای زیادی رو شرکت کردم ولی هیچکدوم مثل این نبود و قطعا از دوره های دیگه آقای رضایی هم استفاده میکنم
    بسیار بسیار مجموعه خوبی دارید ممنونم از زحماتتون

  • من قبلا فکر میکردم که خیلی اشکال دارم و همش از خودم ایراد میگرفتم ولی الان متوجه شدم که بخش زیادیش به ژنتیک من مربوطه یه بخشیش هم اشکاله و نکته خیلی جالب این بود که فهمیدم این تفاوت هایی که من دارم کجا واقعا ضعفه به خصوص مفهوم راننده ها خیلی برام جالب بود.
    این دوره باعث شد که خودم و علایقم رو بهتر بشناسم و بفهمم که دوست دارم چه راهی رو تو زندگیم پیش بگیرم یه جورایی دوره‌ی آشنایی خودم با خودم بود. دوره بسیار کامل و با ارزشی بود ممنونم از زحمات آقای رضایی و تیم خوبشون.

  • یکی از کامل ترین و بهترین دوره هایی بود که تا الان شرکت کردم
    من در این مورد دوره های زیادی رو شرکت کرده بودم ولی به جرعت هیچکدوم مثل این دوره‌ی آقای رضایی کامل و جامع نبودن؛ هم از لحاظ شخصیت شناسی خیلی عالی بود تدریس آقای رضایی. علاوه بر اون تست هایی که انجام شد خیلی برای من جالب بود و خیلی هم جمع خوب و دوست داشتنی ای داشتن با این دوره انگار تازه با خودتون آشنا میشید.

  • یکی از کامل ترین و بهترین دوره هایی بود که تا الان شرکت کردم
    من در این مورد دوره های زیادی رو شرکت کرده بودم ولی به جرعت هیچکدوم مثل این دوره‌ی آقای رضایی کامل و جامع نبودن؛ هم از لحاظ شخصیت شناسی خیلی عالی بود تدریس آقای رضایی. علاوه بر اون تست هایی که انجام شد خیلی برای من جالب بود و خیلی هم جمع خوب و دوست داشتنی ای داشتن با این دوره انگار تازه با خودتون آشنا میشید.

  • من برای شناخت بهتر زوایای پنهان شخصیتی خود و تغییر شغل در این دوره شرکت کردم. در مقایسه با کارگاههایی که شرکت کردم، این دوره یکی از کاملترین دوره هایی بود که در اونها شرکت کرده بودم.

  • یکی از بهترین کلاسهای خودشناسی بود که رفتم. مرسی از دکتر ارسطو رضایی عزیز🌸

  • سلام به آقای دکتر، خانمهای منشی نازنین و تشکر بابت دوره خودشناسی . برای من تجربه بسیار خوبی بود و قطعا کلاسهای دیگر آقای دکتر را شرکت خواهم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید