کلینیک درمان پانیک اتک به صورت تخصصی

آیا به در جستجوی کلینیک درمان پانیک اتک به صورت تخصصی هستید؟ با شماره های زیر تماس بگیرید:

Picsart 23 11 07 11 49 49 791

Picsart 23 11 07 11 51 22 509

phon contact

اگر بخواهیم بسیار ساده توضیح بدهیم باید بگویم حمله پانیک با اختلال پانیک اتک فرق دارد، حمله پانیک اتفاقی است که به صورت ناگهانی در بدن ما اتفاق می افتد، بسیاری از مردم ممکن است که در طول عمر خود دچار حمله پانیک شده باشند.

بر اساس پژوهش ها از هر ده نفر سه یا چهار نفر در طول عمر خود دچار حمله پانیک اتک می شوند که به صورت ضربان قلب بسیار زیاد یا کاهش ضربان قلب بسیار زیاد، یا احساس سرگیجه و یا گسستگی می باشد، اما بعضی از آنها فقط دچار اختلال پانیک اتک می شوند

کسی که دچار اختلال پانیک اتک می‌شود حداقل چهار مورد از علائم زیر را تجربه می‌کند:

  1. احساس تنگی نفس و تند تند نفس کشیدن
  2. درد و گرفتگی در قفسه سینه یا انقباض در قفسه سینه
  3. احساس لرزش درونی یا بیرونی
  4. دچار حالتی می شود که انگار از بدن خود جدا شده است
  5. ضربان قلب
  6. تهوع و دل پیچه
  7. از دست دادن کنترل خود
  8. ترس از مرگ
  9. ترس از دیوانه شدن
  10. عرق کردن بیش از حد
  11. ترس از غش کردن

اگر می خواهید در مورد حملات پانیک اتک بدانید لینک زیر را لمس کنید:

کلینیک درمان پانیک اتک

سوالات متداول در درمان اختلال پنیک

درمان شناختی رفتاری برای اختلال وحشت زدگی در dsm 5 تا چه حد موثر است؟

اثربخشی درمان در یک دوره ۱۵-۱۲ جلسه ای از 85% تا ۹۰% می باشد. به علاوه، نتایج این پژوهش ها نشان می دهند که بیشتر بیماران یک سال بعد از خاتمه درمان، همچنان بهبودی خود را حفظ می کنند.

دلایل اختلال وحشت زدگی چیست؟

اختلال وحشت زدگی و گذر هراسی ناشی از ترکیب عوامل ژنتیکی، سرشتی زیستی و آسیب پذیری روانشناختی است. افراد اضطرابی ممکن است از لحاظ سرشتی نسبت به ابتلا به اختلال وحشتزدگی آسیب پذیری بیشتری داشته باشند.

به علاوه که اضطراب می تواند ناشی از عوامل ژنتیکی، عوامل زیستی و یا تجارب آموخته شده اولیه باشد. برخی تجارب اولیه با بروز اختلال وحشتزدگی پیوند می خورند که به فرد می آموزنده دنیا خطرناک است و باید احساس های بدنی درونی خود را اسيب زا تلقی کنند.

کلینیک درمان پانیک اتک

درمان در مرکز خودبیداری به چه صورت است؟

دوره درمانی برای تقریبا ۱۲ جلسه طراحی شده است. چند جلسه اول به ارزیابی و آشنایی با اختلال و درمان آن اختصاص می یابد و سایر جلسات به اجرای تکنیکها و راهبردهای درمانی اختصاص پیدا می کند.

بعد از اتمام جلسات درمانی تعیین شده (۱۲ جلسه ) جلسات تقویتی ممکن است به صورت دو هفته یکباره ماهیانه و یا بیشتر برای حفظ دستاوردهای درمانی و پیشگیری از عود برنامه ریزی شوند.

برنامه درمانی ما ترکیبی از تکنیکهای پیشنهادی دانشگاههای آکسفورد، پنسیلوانیا و نیویورک است. از نظر ما این درمان برنامه ای است که در آن به شما یاد می دهیم چطور به خودتان کمک کنید به همین دلیل است که انجام تکالیف خانگی در این نوع درمان حائز اهمیت است.

اگر روانشناس هستید و می خواهید نحوه درمان اختلال پانیک اتک را بیاموزید لینک زیر را لمس کنید:

برای تماس با کلینیک درمان پانیک اتک به صورت تخصصی با شماره های زیر در ساعات کاری همه روزه از ساعت10 الی 19 به جز روزهای تعطیل تماس بگیرید.

کلینیک درمان پانیک اتک تهران

اگر در جستجوی کلینیک درمان پانیک اتک هستید، مرکز خودبیداری واقع در محله سازمان برنامه (اتوبان باکری شمال به سمت حکیم شرق، پلاک 12 طبقه اول واحد سوم) در این زمینه کلاسهای خودشناسی برگزار می کند، لازم به ذکر است که برای حضور باید از قبل هماهنگ کنید، همچنین از ساعت 9 تا 18 پاسخگوی سوالات شما هستیم.

[/vc_column]