دوره های رایگان روانشناسی خودبیداری

خوانندگان و همراهان عزیز مرکز روانشناسی خودبیداری سلام

رسالت ما افزایش سلامت روانی عمومی و کاهش رنج روانی و ارتقای کیفیت زندگی است، ما با کمک هم در تلاشیم تا اینجا و آنجا به جای لعنت بر تاریکی، شمعی بیفروزیم و چراغی روشن کنیم.

اگرچه برخی از خدمات ما هزینه دارد، اما آموزشهای رایگان بی شماری هم در سایت و رسانه های خود وجود دارد که عالی و ارزشمندند، بعضی از آنها اتفاقا شما را کاملا بی نیاز به مشاوره و خدمات و آموزش بعدی می کند و نیازی نیست که در آینده هم هزینه ای بپردازید، پیشنهاد ما این است که اگر این آموزشها برای شما مفید بود، لینک آن را برای دوستان خود هم بفرستید تا آنها هم استفاده کنند، این تصور را نداشته باشید که چون این آموزشها رایگانند پس مطلب مفیدی ندارندزیرا ما مهمترین مطالب و دوره ها را برای شما رایگان قرار داده ایم، پس شروع کنید:

برای تهیه و دسترسی به محصول 17 مین انفجاری در رابطه عکس زیر را لمس کنید.

17 مین انفجاری در رابطه

برای شرکت در دوره رایگان خودشناسی به روش یونگ  و شناختن انواع کهن الگوهای زنانه و مردانه عکس زیر را لمس کنید و از آن استفاده کنید و لذت ببرید

6

آیا ممکن است شما مبتلا به انواع اختلالات افسردگی و اضطراب باشید و درجستجوی روشی درمانی بدون دارو هستید؟ در مجموعه زیر من (ارسطو رضایی) در یک مقاله کامل در مورد انواع اختلالات افسردگی و اضطراب صحبت کرده‌ام به همراه 10پادکست، می توانید کاغذ و قلم بردارید و آنها را بشنوید و بخوانیدو در صورتی که افسردگی و اضطراب شما از نوع خفیف باشد به خود کمک کنید، روشن است که در صورتی که مبتلا به اختلالات افسردگی و اضطراب از نوع شدید باشید، می بایست به روانشناس صاحب صلاحیت مراجعه کنید.

افسردگی و اضطراب بدون دارو min

برای دسترسی به محصول «خودشناسی به روش طرحواره» عکس زیر را لمس کنید.

با فلسفه 2

برای تهیه و دانلود محصول خوشبختی با فلسفه لینک زیر را لمس کنید.

1

برای تهیه و دانلود محصول فروید کیست و چه گفت؟ لینک زیر را لمس کنید.

بودن

برای تهیه و دانلود محصول شجاعت بودن لینک زیر را لمس کنید.

طبیعی دین پرستشی

برای تهیه و دانلود محصول دین طبیعی دین پرستشی لینک زیر را لمس کنید.

1

برای تهیه و دانلود محصول اگزیستانسیالیسم به زبان ساده لینک زیر را لمس کنید.

اخلاق کانت

برای تهیه و دانلود محصول فلسفه اخلاق کانت لینک زیر را لمس کنید.

اگر می خواهید طرحواره خودتان را بشناسید و یا اگر می خواهید خودتان را بشناسید، کاغذ و قلم را بردارید و تست زیر را اجرا کنید.
اگر آقا هستید و می خواهید خودتان را بشناسید و حوصله تست زدن ندارید، اینجا کلیک کرده و به همه پادکست ها گوش بدهید.
اگر خانم هستید و می خواهید خودتان را بشناسید و حوصله تست زدن ندارید، اینجا کلیک کرده و به همه پادکست ها گوش بدهید.
اگر می خواهید بدانید افسرده هستید یا خیر، معتبرترین تست افسردگی را اجرا کنید.
دوره های رایگان روانشناسی در زمینه روانشناسی عمومی

در لینکهای زیر به عنوان روانشناس 22 نکته که لازم است بدانید به همراه37 درس خردمندانه را برای شما قرار داده ام می توانید لینک زیر را لمس کنید و آنها را مطالعه کنید.

در لینک زیر167 پرسش و پاسخ روانشناسی وجود دارد که ممکن است یکی از پرسشهای شما هم باشد.

دوره های رایگان روانشناسی در زمینه فرزندپروری

اگر صاحب فرزند هستید، لازم هست که 31نکته کلیدی تربیتی فرزندان را مطالعه کنید. برای این منظور از لینک زیر را لمس کنید

دوره های رایگان روانشناسی در زمینه خانواده، ازدواج و زناشویی

در لینک زیر 32 نکته آموزشی در زمینه ازدواج وجود دارد. این سوالاتی بود که بسیاری از کاربران از ما پرسیده اند. شاید یکی از پرسش های شما نیز باشد:

به طور کلی ۱۹ باور سبب میشود که در رابطه زناشویی سرانجام رابطه شما به طلاق واقعی و یا طلاق عاطفی  کشیده شود، برای اینکه در مورد این ۱۹ باور غلط که به عنوان باورهای نادرست(که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد) آگاهی داشته باشید لینک زیر را لمس کنید:

آیا می خواهید ازدواج کنید و میخواهید مطالب کلی در مورد ازدواج را به خاطر داشته باشید؟برای این منظور لینک زیر را لمس کنید

ممکن است که در زمینه رابطه جنسی با همسرتان و یا پارتنر خود دچار مشکلاتی باشید.

رابطه جنسی ناسالم و یا مشکل دار میتواند ریشه های روانشناختی داشته باشد، لینک زیر را لمس کنید و از آموزش رایگان روانشناسی در این زمینه استفاده کنید.

آموزش های رایگان روانشناسی در مورد انواع افراد سمی یا دشوار

شاید واژه افراد سمی را شنیده باشید که به احتمال زیاد شنیده اید، من (ارسطو رضایی) به عنوان روانشناس بالینی چندان با انتشار این کتاب موافق نبوده و نیستم، نه از این جهت که محتوای آن محتوای بی ارزشی باشد، بلکه از این جهت که این کتاب زمینه را فراهم کرده است برای برچسب‌زنی، یعنی ممکن است هر کسی این کتاب را بخواند تصور کند که دیگران افراد سمی هستند و خود خالی از عیب و ایراد و اشکال است.

روانشناسی می تواند شمشیر دولبه باشد به همان نسبت که می‌تواند کمک کننده باشد به همان نسبت در صورتی که درست فهمیده نشود و یا بخشی از آن ارائه شود و یا توسط افراد غیرمتخصص آموزش داده شود، ممکن است تاثیرات مخربی داشته باشد.
اما با این حال، در حقیقت افراد سمی وجود دارند، این همان چیزی هست که ما در روانشناسی علمی به آنها افرادی دارای اختلال شخصیت میگوییم، امروزه تحقیقات نشان داده است که همه ما درجاتی از ویژگیهای افراد سمی یا همان افراد مبتلا به اختلالات شخصیت را داریم بنابراین اینکه بخشی از آن ویژگی ها در ما دیده شود به مفهوم این نیست که ما مبتلا به اختلال شخصیت هستیم.

اما اگر که این موضوع جدی باشد و توسط روانشناسان متخصص و صاحب صلاحیت مشخص شود که من مبتلا به اختلال شخصیتی هستم، بهتر است که در حال حاضر مراقب باشم که وارد رابطه جدی نشوم، زیرا ممکن است به دیگران آسیب بزنم و رابطه خوبی با دیگران نداشته باشم.

در مشاوره پیش از ازدواج یک روانشناس صاحب صلاحیت قبل از هر چیز می بایست این موضوع را بررسی کند که آیا شما یا مخاطبتان ممکن است که دارای اختلال شخصیت باشید یا خیر.

در قسمت زیر من انواع اختلالات شخصیت را بر اساسDSM4 که دوازده اختلال شخصیت بودند معرفی کردم که البته در نسخه جدید DSM یعنی DSM5 اختلال شخصیت افسرده و اختلال شخصیت منفعل مهاجم از آن برداشته شده است.

خوب است که در این زمینه اطلاعات عمومی خود را افزایش بدهیم، اما همیشه دقت کنید که تشخیص فقط به عهده روانشناسان حرفه ای می باشد برای این منظور می توانید روی هر کدام از لینک های زیر کلیک کنید، آن را در پنجره جداگانه باز کنید و مورد مطالعه قرار دهید.

معرفی تک تک طرحواره ها

آیا می خواهید به لایه های زیرین شخصیت خود پی ببرید و نمی دانید ریشه افکار و احساسات و رفتار شما چیست؟ ممکن است شما گرفتار طرحواره هایی باشید، طرحواره ها قالب های فکری هستند که از کودکی در ذهن ما شکل می گیرند و انواع مختلف دارند، در ادامه در لینک زیر انواع طرحواره ها را معرفی کرده ام، می توانید روی آن ها کلیک کنید و هر کدام را جداگانه به صورت رایگان مطالعه کنید، همچنین پادکست هایی که در آنجا قرار داده ام را بشنوید.

فلسفه

آیا شما علاقه مند به فلسفه می باشید؟در ادامه آموزش های رایگان در زمینه فلسفه در موضوعات مختلف را قرار داده‌ام که امیدوار هستم برای شما مفید باشد.

بخشی از خدمات ما رایگان است و بخشی از خدمات ما هزینه دارد، کلینیک خودبیداری خدمات رایگان به صورت انلاین و یا حضوری ندارد، برای دریافت خدمات حرفه ای در زمینه های مختلف با شماره های زیر تماس بگیرید

(دوره های رایگان روانشناسی)